trešdiena, 2015. gada 6. maijs

Bet tā īsti cilvēks nekad nedabū to, ko grib

Rakstot virsrakstu šim ierakstam, iedomājos par Coldplay dziesmu, kur skaisti virmo vārdi - when you get what you want, but not what you need. Jā, šobrīd es nezinu, ko es vēlos un pat ja zinu, neesmu droša, vai tas ir tas, kas man nepieciešams.
Es sēžu istabā un domāju par bakalauru, klausos smeldzīgu mūziku un nespēju saprast pasauli. Liekas, viss apgriezies kājām gaisā un mazliet jūtos kā tālajā 2013.gadā īsi pēc Laivu brauciena - apjukusi, neizpratnē un pilnīgi izmesta no laivas - pārnestā nozīmē, protams.
Ir ļoti dīvaini, tomēr tiešām šķiet, ka cilvēki tā īsti nekad nedabū to, ko vēlas. Un cik skumji gan tas ir, vai ne? Centies, rāpies, kārpies, bet dzīve parasti iedod smuku pigu. Vai arī ļauj paiet gabaliņu un tad saka - nē, piedod, draugs, šodien tālāk neiesim. Pamēģināsim pēc gada. Vai diviem. 

Mēs viens bez otra tā kā akmeņi ceļmalā. 
Tā vismaz tikko nodziedāja man ausī Fomins, kas jau 3h riņķo pa manām bungādiņām. 

Gribēju tikai pasūdzēties baltajam papīram. Tas vienmēr uzklausa, nekad neiebilst un ir patiešām jauks klausītājs, jo tam patīk arī skumjas sejas, skumji raksti un mazliet smeldzes.
Back to work - bakalaurs negaida, tāpat arī zinātniskos rakstus manā vietā neviens neķidās, vai ne? 
Citreiz vajag tieši šādus ierakstus un viss. Jo pasaule vienmēr nevar būt pūkaina un rozā. 

4 komentāri:

  1. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu vienmēr vari teikt: "Nē! Man tā nepatīk. Es gribu šitā." Varbūt kaut kad dzīve ieklausīsies. Dažreiz vajag būt spītīgai. ;)

      Dzēst
  2. Vai vēlaties pārdot savu nieru? vai Vai jūs meklējat iespēju pārdot savu nieru par naudu, jo tas ir finansiāli nojaukts, un jūs nezināt, ko darīt, tad sazinieties ar mums šodien un mēs jums piedāvāsim labu summu Jūsu nierei. Mans vārds ir (doktors Elvis Whyte), kas esmu mūsu slimnīcas specializācijā, kas specializējas nieru ķirurģijā, un mēs arī nodarbojamies ar nieru pirkšanu un transplantāciju ar dzīvo donoru. Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinieties ar e-pastu: doctorelviswhyte@gmail.com vai whatsapp +2347083629144

    AtbildētDzēst

Kā izvairīties no tulznām un rūpēties par kājām, dodoties pārgājienos?

Iestājoties siltākam laikam, aizvien vairāk cilvēku izvēlas savu laiku pavadīt, baudot Latvijas dabu. Viens no vienkāršākajiem un lētākaji...