otrdiena, 2013. gada 2. jūlijs

Filmas apskats: Now You see me (2013)

   Filma stāsta par četriem jauniešiem, kuri sevi dēvē  par "The Four Horsemans" jeb "Četriem jātniekiem", kuri visi īsteno pārsteidzošus burvju trikus, taču ne tiem labākajiem mērķiem. Viens no noziegumiem, kur tiek izmantotas "burvestības", ir bankas aplaupīšana, kas patiesi tiek īstenota. Kinolentes gaitā atklājas, kā šie burvju triki tiek veikti un kas aiz tā visa stāv. Tieši tādēļ filma noteikti pārsteigs.
   Ja man būtu jāapraksta filma trīs vārdos, es to nespētu, jo tieši tāda tā ir - neaprakstāma, piesātināta ar nenormāli plašu emociju gammu, daudz dažādiem notikumiem un pārsteidzošiem pavērsieniem, kurus visus trīs vārdos apkopot nav iespējams.
Kopumā šis kino gabals bija ļoti baudāms un īsti nesaprotu Mārtiņa Otto kritiku, kuru viņš pauž savā filmas recenzijā ( skat. recenziju --> http://www.tvnet.lv/izklaide/kino/468888-krapsanas_iluzija_izpildits_pasaule_sarezgitakais_triks ), bet, lets face it, es neesmu tāds kino guru un pārzinātājs, iespējams, viņam taisnība un filma tiešām ir ļoti paredzama. Lai gan man tā nešķita.
   Uz filmu devos "uz dullo" un jāsaka, ka nenožēloju. Pat vairāk, esmu patīkami pārsteigta par to, cik tāda tipa filma izdevusies laba - tajā patiešām ir ne tikai trillera cienīgas ainas, bet arī epizodiskas ainiņas, kurš var izsmieties līdz sirds dziļumiem vai izbrīnā ieplest acis. Ja man būtu jāvērtē, tad piešķirtu 8, kas manā skatījumā nozīmē episki, taču ne līdz galam. Piektdienas vakara draugu/ meiteņu filmiņa. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Kā izvairīties no tulznām un rūpēties par kājām, dodoties pārgājienos?

Iestājoties siltākam laikam, aizvien vairāk cilvēku izvēlas savu laiku pavadīt, baudot Latvijas dabu. Viens no vienkāršākajiem un lētākaji...